Longboardování 🏄🏻‍♀️




Kam se hrabe princezna Koloběžka. Dádo, teď už frčí skejtování!

Před dvěma lety se člověk jen tak plácal, neměl do čeho píchnout, nic ho nebavilo. Měl moře času, "Starosti"nad hlavu a byl línej jako 🐷.
Od doby co už nejsem samotné individuum, bych nejraději zkusila všechno.


První velká inspirace nějaké atypické činnosti se dostavila minulé léto, kdy venku děti jezdily na pennyboardu.
Podotýkám, že neměly helmy ani chrániče.
Když jsem je viděla, musela jsem ho mít taky. Honza mi ho koupil k svátku. Moje první jízda byla, v rámci možností, celkem dobrá.😃
Vzkaz pro Bena:
Čéče, tobě to na tom penny, penny, pennyboardu šlo líp.



Penny je fajn. Mám trochu potíže s jeho délkou, ale je to jen o zvyku. Pro jistotu nosím chrániče a helmu. Člověk totiž nikdy neví.

Longboard je ovšem větší pecka. Díky délce se mi na něm jezdí líp. Snadněji člověk koordinuje tělo. Určitě je ideální pro začátečníky, kteří teprve s ježděním začínají.

Longboardovat mohu jen ve chvílích, kdy mám doprovod u kočárku. Nejčastěji samozřejmě s Honzou. On veze kočár, já brázdím chodníky, lesní cesty, silnice...

Je bezpočet druhů prken. Nabídka je velmi široká. Různá cenová relace. Pro začátek je lepší si vybrat nějakou levnější variantu, aby člověk zjistil, zdali ho to bude opravdu bavit. Jakmile tomu propadne (jako já), určitě by měl zainvestovat do těch fantastických, stylových delších skejtů. Jo a samozřejmě také do nějaké té ochrany před vážným úrazem! :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční cukroví bez cukru? No jasně!

Banánový chléb a jablečný koláč - BEZ CUKRU

Rande-vous 😃