Proč blog?

Proč jsem založila blog?

Toť otázka. Asi mě k tomu vedla souhra více důvodů.

Především moje závislost na mobilním telefonu. Ačkoliv se snažím plně věnovat Šímovi, stejně sjedu sociální sítě po půlhodinových intervalech. Vždy očekávám, že za tu reálně krátkou dobu, která se ovšem od virtuálního času dost liší, protože virtuálně je to dost dlouhá doba 😃, se na instagramu, facebooku apod. něco změnilo. No, jak sami dobře víte, tak většinou nedošlo k žádné výrazné změně.
Blog mi pomůže být závislá "užitečně".
Je tu trochu cítit alibismus😃.

Další důvod je ten, že jsem dost extrovertní člověk, který se rád podělí o své každodenní činnosti, názory, myšlenky atd., což Vás prostě musí zajímat😃!

A určitě si tu můžu vykompenzovat neúspěch v žurnalistice. Jako malá jsem měla sen, že budu známá mediální novinářka! No, nedopadlo to.😃
Tak aspoň můžu své články publikovat zde 😃.

Beze srandy, ráda jsem psala už ve věku, kdy jsem navštěvovala 1.třídu. Byly to převážně pohádky. (Viď mami, vím, že si teď vzpomeneš na tu nejlepší, kterou mi stále předhazujete 😃.)

Určitě si tu můžu zlepšit, pokud to ještě jde 😃 (Joke), můj osobitý způsob vyjadřování a gramatiku!


Jednoduše se chci podělit o všechno (skoro!) z mého spokojeného života.

Třeba se mi povede někoho z Vás motivovat k lepšímu mentálnímu sebepojetí, myšlení, a třeba i ke zdravějšímu stylu života😊.

Protože tento blog bude směsice všeho, co změnilo můj, dříve většinou pesimistický, pohled na svět a na mě samotnou v něm🌸!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční cukroví bez cukru? No jasně!

Banánový chléb a jablečný koláč - BEZ CUKRU

Rande-vous 😃