Relationship❤️


Povídání o mém vztahu se hodí sem na začátek. Je to totiž základ všeho.
Navíc mě k tomu donutila momentální situace, kdy Honza běhá po pokoji s plácačkou a snaží se sejmout pavouka 😃. Výjimečně nevolá na pomoc mě. Proč? Protože je to malej pidipavouk😃.


Jednou mi jedna známá, která měla dost známostí a byla zběhlá v "povrchních" láskách, řekla, že ten pravý přijde v okamžik, kdy to nebudu absolutně vůbec očekávat. Teď jí dávám za pravdu. Honzu, mého spolužáka, jsem opravdu nečekala.


1.9.2008 - nástup na střední školu. Otevírala se nová kapitola našich pubertálních životů.
Já vypadala, jako by u mě stále setrvávala fáze "hledání identity". Dlouhé černé vlasy, skejtové boty, hluboký výstřih, ztmavené stíny a hromada piercingů. HOT STUFF😃.

Byla jsem děsně zvědavá na spolužáky. Zvlášť na kluky, ačkoliv mi bylo jasné, že budeme převážně holčičí kolektiv. No a navíc jsem měla kluka, takže pro ostatní chlapce samozřejmě hořké zklamání 😂😃😃. (Vtip)!

První den v novém kolektivu byl formální. Řešil se adaptační kurz, kterého jsem se z vážných rodinných důvodů nezúčastnila.
Napočítala jsem tři (?!) chlapce. Jo, dalo to práci, matematika není moje silná stránka, ale dobrala jsem se k výsledku 😃.

Odpoledne jsem doma sdělovala dojmy. Máma vyzvídala, jestli jsou v naší třídě kluci. "Jo, jsou. Asi tři. Dva nosí brýle a ten třetí? Asi hodně kouří trávu". A kdo byl ten třetí, závislý na konopných pěstírnách? Ano, byl to on, mého srdce šampión 😃. Kdych tušila, že s ním za 7 let budu čekat dítě, asi bych se snažila mu zajistit detox 😃😃😃. Né, teď vážně. Janek byl vyhublý, dlouhý kluk. Jeho vlasy žily vlastním životem. Od pohledu byl inteligentní. Určitě neměl ani páru o tom, jak na mě působil a stopro neměl ani dealera😃.

Chudák, dělám si legraci. Opravdu v ničem nejel, nejede a nepojede (kromě našeho auta😃).

Čas ubíhal. Nikdy jsme spolu toho moc nenamluvili. Občas se snažili o "komunikaci" na ICQ. A tím to haslo.

První zhruba tři věty, fakt úspěch, padly na konci prváku v pajzlu "U Vočka".

A tak šel čas...

Ve druháku mě nabádal, ať vyhodím šlupku od bánánu z okna, občas se něčemu zasmál a to bylo vše.


Třeťák byl daleko výživnější. Byli jsme se školou u moře. Tam jsem se seznámila s DŮVODEM ukončení mého dvouletého vztahu.😃 A aby bylo jasno, Honánek to opravdu nebyl.
Můj vztah s DŮVODEM trval půl roku. Nebudu ho nazývat pravým jménem.(DŮVOD mě totiž u svých dalších slečen pohřbil. Měla jsem údajně leukémii a on se o mě staral. WHAT?!😃 Jak to vím? Jeho slečna mě před třema rokama našla, kupodivu, na fb a napsala mi "Ty žiješ?". Docela jsem nechápala😃😃).

Opustila jsem DŮVOD a začala si užívat Freedom. Časté navštěvování barů, poznávání nových lidí atd....Takhle se to táhlo až do jara 2012. Tedy do maturitního období. Celý "svobodný rok" jsem měla potencionální známosti, ale ani jedna z nich mě nepolapila. Navíc většinou šlo jen o pár schůzek.

A pak to přišlo. S Honzou jsme si, k mému udivení a z ničeho nic, psali. Od odpoledne do noci. Týden. To by mě opravdu nikdy nenapadlo. Pak to ustalo. Pořád jsem si neuvědomovala, kam to spěje. On byl zhruba měsíc po rozchodu, proto jsem v tom nic nehledala. A to jsem ženská. Ženský hledají všechno ve všem a v ničem😃.

Až ke konci dubna 2012 jsme měli školní focení. Tehdy mě poprosil, jestli bych mu neudělala jednu mojí fotku navíc na památku. Stále se mi nerozsvítilo😃. Zvěčnila jsem fotku mě a Hanky v reflexních vestách😃. Ještě jednou, Honzí, nemáš vůbec zač 😃.

Pak už to šlo fofrem. Možná se někdy rozepíšu o následujících detailech, ale teď je vynechám.

Každopádně došlo na ta slova - "přijde neočekávaně". Přišel. Bylo to nejhezčí období. Všechno do sebe začalo zapadat.
Těžko se to dá popsat. Život nás k sobě směroval. No, nebudu se tu rozplývat, na to moc nejsem. On ví, jak moc mě dělá šťastnou. (Někdy bych ho ráda něčím trefila, to asi ví taky)😃. Za celou dobu nás potkalo i bouřlivější období. Přečkali jsme.
Nyní usínáme spolu v jedné posteli. Mezi námi Šíma, u nohou pes. ❤️


Pár slov závěrem: Honzí, promiň, že jsem naučila Šímu spát v posteli😃.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční cukroví bez cukru? No jasně!

Banánový chléb a jablečný koláč - BEZ CUKRU

Rande-vous 😃