"Vesmírná" MANA

Znáte to. Hltáte své oblíbené blogery, blogerky, youtubery a další vládce našich sociálních sítí, kteří udávají styl a směr. Já, díky nim ovšem, jsem se setkala s potravinami, o kterých bych asi vůbec ani netušila. Nedozvěděla bych se o možných fitness lekcích apod.
A přesně touhle cestou jsem narazila na MANA nápoj.
Nejdřív jsem si myslela, že jde o sójový nápoj a nevěnovala jsem tomu žádnou pozornost. Jenže lidí, kteří tento záhadný nápoj pijí dost přibylo. Začala jsem se zajímat, o co vlastně jde.

O čem je řeč?
MANA nápoj je jídlo. No, zní to zvláštně, ale je to tak. Instantní prášek, pokud to mám upřesnit.
Jakmile člověk vypije jeden drink, dostane se mu vyvážené jídlo, tudíž to, co jeho tělo potřebuje.
Jak to tedy vlastně chutná?
Představila jsem si chuť podobnou smoothie nebo zeleninové šťávě. Moje představa byla vzdálená realitě...

Nadešel den, kdy i já ochutnala tento "zázračný" nápoj. Příchuť - banán.
Dojmy? Dobré. Mírně mi to připomínalo chuť po ovesných vločkách. Nebylo to špatné a docela mi to chutnalo. Ovšem představa, že bych si tím nahradila jídlo? To ne. Zasytilo mě to, ale moje tělo není ready na "vesmírnou" stravu, takže jsem ani chvíli neuvažovala nad tím, že bych investovala 20% rodičáku do instantního prášku. Příležitostně
do ní ale půjdu! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční cukroví bez cukru? No jasně!

Banánový chléb a jablečný koláč - BEZ CUKRU

Rande-vous 😃