Vánoční cukroví bez cukru? No jasně!

Dlouho jsem nebyla aktivní. Celý listopad jsem psala recenze na knihy a věnovala se doučování dětí. No, předvánoční čas...co Vám budu povídat :).

Konečně jsem se pomalu vrhla na pečení cukroví. Nikoho asi nepřekvapí, že se snažím péct netradiční zdravé varianty,
s kterými se s Vámi podělím. Samozřejmě mám v plánu i klasické recepty, které nepatří ke zdravéˇu mlsání, ale patří k těm nejkrásnějším svátkům - Vánocům ❤️.

Jdeme na to....

Linecké



250g žitné mouky
4 lžičky medu
3 lžičky kokosové oleje
2 vejce
1 lžička kypřícího prášku
Marmeláda - tu já mám domácí :)

Kokosový olej si s medem nechám rozpustit ve vodní lázni a přidám k dalším ingrediencím.

Pečeme cca 8-10 minut na 180-200 stupňů :).

Perníčky



170g špaldové mouky
1 lžička špaldové mouky
3 lžičky perníkového koření
1 lžička skořice
2 vejce
3 lžíce medu
2 lžíce kokosového oleje

Z těchto ingrediencí uhnětete těsto. Med a kokosový olej si necháte rozpustit. Já používám vodní lázeň.

Nakonec pečete cca 10 minut na 200 stupňů 😊.
Polevu na perníčky teprve vytvořím.

Čeká mě realizování dalších receptů, které sem samozřejmě vložím! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Rande-vous 😃

Banánový chléb a jablečný koláč - BEZ CUKRU