What if?

Co kdyby...
Co bych řekla mému starému “”, kdybych ho teď potkala někde za rohem?

Dost přemýšlím nad tím, jak moc se člověk psychicky změnil od dob, kdy žil bohémský způsob života s dojmem, že má všechno na háku.

Co bych tedy sama sobě řekla?

Nekuř!
Tak určitě bych samu sebe pokárala za kouření. Ať už to bylo příležitostně nebo ne, prostě bych si to zakázala.
Jasně, člověk si připadal jako mástr😃, ale co z toho? Ve finále to nic pozitivního opravdu nepřinese.

Racionálně přemýšlej o tom, čím chceš být
Měla jsem dost laxní přístup ke studiu na VŠ. Možná bych se v tom teď tak neplácala😃.

Uvažuj o svém zdraví a začni jíst zdravě“ řekla bych si s tím nejvážnějším výrazen ve tváři. Nikdo by neměl podceňovat stravování se zdravým nádechem.

Jednej na rovinu!” Protože se tím odlišíš od ostatních. Dnes vím, že upřímnost, ačkoliv je to občas těžké, hraje nepostradatelnou roli v osobním i společenském životě. Ve finále je to jedna z velevážených hodnot.

Přemýšlej o svém jednání.” I ty totiž děláš chyby. Nevěřila bych tomu 😃, ale je to tak. Nejsi dokonalá a dost chybuješ, takže s tím začni něco dělat. Určitě to byl v pozdější době velký krok k mentální vyrovnanosti.. Nemyslím, že by se to týkalo fyzického sebevědomí, ale spíš duševního. Jen já měla pravdu a nikdo jiný. No, hovadina 🤦🏻‍♀️😃.

Važ si všeho, co máš.” Zítra může všechno být úplně jinak. Nic netrvá věčně a všechno je pomíjivé. Život letí neskutečnou rychlostí...

Nehledej Jižana,je to ztráta času. Nebudeš bydlet na jihu😃 ”. Ale dyť...to, že v téhle době bydlíme ve střední Evropě, přece neznamená, že za 10 let nebudeme mít haciendu ve Španělsku?! Jo, tak tady by moje nynější JÁ mělo malý konflikt s tím minulým. Obě strany by v tomto případě měly pravdu. Kdykoliv se tam můžeme odstěhovat. Nemám jižana? Nevadí. Honza je horká hlava, takže super kompenzace!

Jsem na tebe hrdá, že se držíš svých zásad a nejsi promiskuitní”. To bych se pochválila! Byla jsem vždy věrná, i když jsem toho třeba mého boyfrienda třeba nemilovala, nikdy bych tímto způsobem neublížila. A rok “svobody” ve 4. ročníku SŠ jsem trávila v celibátu. Ctitelů byla hromada, ale nikdy “to” nepřešlo hranici kissing. U mě muselo přijít něco, co mě okouzlilo tak moc, že bych zašla i k “házení kuželek“ (tak tomu přezdívám😃), což přišlo v ruku ruce s Jankem. S ním stálo za to pokračovat dál 😃. Jednorázovky pro mě holt nikdy asi nebyly. Proč “asi”? Protože jsem je nikdy nezakusila a ani mě to neláká. Chtěla jsem být víc než jménem na pomyslném seznamu.


Je dobře, že jsi Honzovi nedala drobné na autobus”. První rok vztahu, kdy většinou ještě létáte v oblacích, jsne my měli totální Itálii . Hádky z oboustranné žárlivosti (přemáhal mě neustálý strach, že všechno “to hezké” skončí....), ze zoufalství, ze strachu, z blbosti a ještě kolikrát v odéru alkoholu 😃, byly časté. Skoro každý druhý den. Klidně i v noci jsem Honzu donutila si sbalit věci. Jenže, díky bohu, neměl peníze na příměstský autobus. Nikdy neodjel. Já tvrdohlavě, paličatě a ze zásady mu je odmítala dát. 😃 Takže Šímo, kdybych tehdy tátovi tu dvacku dala, možná by jsi tu nebyl. 😃Teď plníme tvojí pokladničku drobnými mincemi a smějeme se, jak velcí jsme byli idioti. Hádky dnes probíhají ve stylu “umyješ nádobí ty nebo já?”. Myju ho já, protože KÁMEN, NŮŽKY, PAPÍR mi prostě nejde...

Těš se na budoucnost“. Čekají tě chvilky neuvěřitelného štěstí. ❤️


Choď častěji ke kadeřnici!” No, ale ani dnes to tak nepraktikuju 😃. Vlasy už nebarvím, takže to není tak akutní jako dřív.



Nevyhazuj ten kabát, protože se vrátí do módy.” Pardon, to bych řekla spíš mojí mamce, když jí bylo 20😃. I když...asi bych jí to raději neřekla.

Nauč se mít ráda sebe a tím se naučíš i milovat svět.”

Buď sama sebou a věř, že vyspěješ do mentální harmonie”


Ať už jsme se chovali jakkoliv, žili divoce, chovali se jako blbci, dopomohlo to k tomu, jací jsme dnes.✌🏻



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční cukroví bez cukru? No jasně!

Rande-vous 😃

Banánový chléb a jablečný koláč - BEZ CUKRU