How to do it? HEALTHY HAIR

Tož děcka, rozhodla jsem se, že se podělím o moje metody, kterými pečuji o vlasy 😃.
Na mateřské totiž máte čas se zabývat tím, co je nebo není přínosem pro vaší hřívu.



Od 14 let jsem si barvila hlavu. Zkoušela jsem milion odstínů a ve finále skončila u černé.
Byla jsem na barvení závislá. Jakmile se objevil milimetrový odrost, musela jsem ho hned nabarvit. Bylo mi fuk, že vlasy nevypadají zdravě. Byla jsem absolutním otrokem barvení.

Časem jsem se rozhodla, že si je budu mýt každý den ráno, což pro ně vůbec nebylo přínosem. Žehlení, barvení a časté mytí způsobilo tohle..
Žádný lesk, suché a třepící se...

Ve 20 jsem si uvědomila, že chci svojí barvu a nechala vlasy odrůst. Než jsem k tomuhle uvědomnění došla, tak jsem se ještě černé chtěla zbavit. 😃 Koupila jsem několik balení peroxidu, odbarvila hlavu a posléze nabarvila hnědou.

Good job....

Není to pořádně vidět, ale vlasy trpěly...

Bylo mi jich líto😃. Musela jsem jim dopřát ozdravující péči. Hledala jsem různé masky, šampóny, vitamíny.

Dnes mám zdravé, dlouhé, přirozené háro. A co používám?

Za 4 roky, kdy jsem googlila všechno možný na intenzivní péči, mi nejvíce vyhovují tyto přípravky.

1) Regenerační péče od YVES ROCHER
Přírodní. Bez silikonu, parabenů a barviv.
Šampon, kondicionér a olej, který se dává 2x týdně před umytím.


2) Olivový a dýňový olej
Ideální na vlasovou masku. Třikrát do měsíce. Olivový dávám zvlášť. Dýňový namíchám s ricinovým. Vlasy rostou jako z vody a jsou lesklejší. Dýňový olej je blahodárný nejen pro vlasy, ale pro nehty a pleť. Je dobré ho nalít na čajovou lžičku a spolknout. Já to tak dělám občas, když si vzpomenu, ale na internetu je toto konzumování dost opěvováno 😊.


3)Kokosový olej
Dřív jsem z něho také dělala vlasový zábal. Nechávala ho působit přes noc a ráno smyla. Nejvíce mi však vyhovuje, když ho po každém mytí nanesu na konečky. Vlasy se tolik netřepí 😊.
Používám ho i po vyčištění zubů. Nanesu na kartáček a zuby vyčistím. Poté vypláchnu. Kokosový olej totiž polapí nečistoty, bakterie, redukuje ph v ústech. Takže ho nepolykejte. Nechcete přeci veškeré svinstvo spolknout 😃.
Jo a také bělí 😊.


4) Bezoplachový kondicionér BIONE
Opět přírodní. Po něm mám z vlasů příjemný pocit. Navíc mi vyhovuje, že ho nemusím splachovat.
Měla jsem i šampon, ale ten mi tolik nevyhovoval.


5)Ricinový olej
Ideální na růst a větší hustotu vlasů. Většinou ho smíchám s dýňovým olejem, ale občas i sólo. Udělám zábal, nechám hodinu působit a umyji. Pořádně! 😃 Je dost mastný, takže když se mytí odflákne, tak raději nechoďte mezi lidi 😃.
Nanášejte ho i na konečky svých řas. Zhoustnou 😊. Nekomzumujte ho! 😃 Vyvolá trávicí potíže.


Také jsem konzumovala dost vitamínů - Biosil, Biosil plus, Biotin dr.Max, Haar vital komplrx z DM. Vitamíny z DM drogerie mi pomohly i na pleť a nehty 😊.

Dnes jsem věrná svým maskám, kúrám a i kadeřníkovi. Chodím na pravidelné zastřihování konečků cca jednou za čtvrt roku. A nebarvím. Na to mám čas 😃.

Na závěr vkládám svůj aktuální stav vlasů 😊


Příště pořeším péči o chrup!

Tě pic✌🏻.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční cukroví bez cukru? No jasně!

Rande-vous 😃

Banánový chléb a jablečný koláč - BEZ CUKRU